Hálózatfelügyelet és támogatás
Segítőkész ügyintézés Gyorsaság és szakértelem 0-24 Monitoring Telepítés és konfiguráció
IT Infrastruktúra Szolgáltatások » Calling & Collaboration
A VoIP, vagyis a Voice over Internet Protocol (hang az internetprotokollon keresztül) népszerű kommunikációs eszköz a rugalmassága, skálázhatósága és költségmegtakarítási lehetőségei miatt.
A hagyományos vezetékes telefonvonalakkal ellentétben a VoIP lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy drága kábelek és telefonvonalak kiépítése helyett, akár meglévő internetkapcsolaton keresztül kezdeményezzenek és fogadjanak hívásokat.
A VoIP-szolgáltatók az internet-hozzáféréssel rendelkező bármely eszközhöz, melyek ugyanahhoz a központhoz csatlakoznak, számos funkciót tudnak biztosítani, például automatikus hívásátirányítást, hívásrögzítést, voice-to-email hangüzenet feldolgozást, statisztikákat és riportokat, valamint akár integrált videokonferenciát is.
Ezek az összetevők a VoIP-ot a ma elérhető egyik legköltséghatékonyabb kommunikációs megoldássá teszik – a hagyományos vezetékes telefonvonalakhoz képest alacsonyabb költségek mellett kiváló teljesítményt és funkcionalitást nyújt.
További részletekért görgessen lejjebb
↓
A Rendszerinformatika korszerű eszközöket kínál a VoIP szolgáltatáshoz. Ezek a modern készülékek lehetővé teszik a VoIP egyszerű használatát, és az extra funkciók és lehetőségek kiaknázását.
A VoIP szolgáltatások egyszerűen telepíthetők és konfigurálhatók, ezáltal minimális erőforrást igényelnek a beüzemeléshez. A plug & play funkciónak köszönhetően az ügyfelek gyorsan és könnyedén használatba vehetik a rendszert, így nem kell hosszas beállításokkal bajlódniuk.
A VoIP-technológia rendkívül rugalmas, így bármekkora méretű legyen a vállalkozás, könnyedén üzembehelyezhető és alkalmazható. Az üzleti igények változása esetén a megoldások egyszerűen és gyorsan skálázhatók, így minden korábbi befektetés értéke megmarad.
A VoIP számos intelligens funkciót kínál, mint az automatikus hívásirányítás, a hangposta e-mailre továbbítása és a valós idejű hívás jelentések. Ezek az eszközök javítják az üzleti hatékonyságot, növelik a termelékenységet és minimalizálják a lehetséges problémákat.
A VoIP-eszközök számos új technológiát használnak a hangminőség javítására, mint például az adaptív zajszűrés és az automatikus erősítő szabályzás. Ezek a megoldások biztosítják a kristálytiszta hangot még zajos környezetben is.
A VoIP-eszközök internet alapú technológiát használnak, így a már kiépített internethálózaton is tökéletesen működnek. Vagyis nem szükséges külön fizikai telefonvonalat kiépíteni, ami jelentős költségmegtakarítást jelent.
Segítőkész ügyintézés Gyorsaság és szakértelem 0-24 Monitoring Telepítés és konfiguráció
Modern VoIP eszközök szolgáltatásban Beruházásmentes megoldás Cisco technológia „Csere újra”
Telefonközpont jobban, okosabban Jól konfigurálható menürendszer Hívásrögzítés Home office kompatibilis