Magyar

Information Technology Infrastructure Library – A legjobb, a gyakorlatban már sikeresen bevált folyamatok útmutatójaként szolgál az informatikai szolgáltatások kezeléséhez és biztosításához.

ITIL Read More »

Olyan ajánlások, amelyek minden körülmények között irányíthatják a szervezetet, tekintet nélkül a célok, stratégiák, munka típusának vagy vezetési struktúrájának változására. Ezek az irányelvek hivatottak mindennek az alapját és az irányát meghatározni.

ITIL vezérelvek Read More »

A szolgáltatók működési modellje, amely magában foglalja a termékek és szolgáltatások hatékony kezeléséhez szükséges összes kulcsfontosságú tevékenységet.

ITIL szolgáltatási értéklánc Read More »

Rekord, amely egy konfigurációs elem (CI) részleteit tartalmazza. Minden konfigurációs-adat egyetlen CI előzményeit dokumentálja. A konfigurációs rekordokat egy konfigurációkezelő-adatbázis tárolja.

Konfigurációs-adat Read More »

Bármely pénzügyileg értékes elem, amely hozzájárulhat egy informatikai termék vagy szolgáltatás kézbesítéséhez.

IT asset Read More »

Configuration management database / Konfigurációkezelő-adatbázis – Egy olyan egységes adatbázis, amely a konfigurációs elemek változásaival kapcsolatos adatokat tárolja. Emellett a CMDB fenntartja a konfigurációs elemek közötti kapcsolatokat is.

CMDB Read More »

Configuration management system / Konfigurációkezelő rendszer –  A CMS egy sor eszközt, adatot és információt tartalmaz, amelyeket egy adott informatika infrastruktúra konfigurációs adatainak kezelésére használható.

CMS Read More »

Különböző adatbázisokból kinyerhető, nagyon nagy mennyiségű strukturált és strukturálatlan adatok összessége.

Big Data Read More »

Configuration Item / Konfigurációs-elem – Az infrastruktúra bármely olyan részegysége, amely kezelésre szorulhat a megfelelő informatikai szolgáltatás érdekében. Konfigurációs elemek közé tartozik többek között a hardver, szoftver, illetve az egyéb dokumentációk is.

CI Read More »

Olyan előre meghatározott követelmények csoportjára utal, amelyeknek egy szolgáltatásnak, vagy szolgáltatáskomponensnek meg kell felelnie annak érdekében, hogy az elfogadható legyen a felhasználók/ügyfelek számára. Az elfogadási kritériumok segítségével tudjuk definiálni az elvárásokat, pontosítani a követelményeket.

Elfogadási kritériumok Read More »

Érdeklődésének tárgyát kérjük válassza ki a lenyitható listából!
( * kötelező mező )
Mindkét hozzájárulás szükséges, hogy felvehessük a kapcsolatot a megkeresés kapcsán!

– Szolgáltatásaink csak cégek és gazdasági társaságok számára elérhetőek –