Hálózatfelügyelet és támogatás
Segítőkész ügyintézés Gyorsaság és szakértelem 0-24 Monitoring Telepítés és konfiguráció
IT Infrastruktúra Szolgáltatások » Alközponti szolgáltatás
Ha megbízható VoIP telefonos alközponti szolgáltatást keres, akkor jó helyen jár! Budapesti adatközpontjainkban működő megoldásaink akár több ezer melléket is képesek kezelni.
Személyre szabott IVR menüket és bőséges automatizálási lehetőséget biztosítunk, amelyek célja, hogy racionalizálják vállalkozása kommunikációs folyamatait. A legmodernebb technológiát használjuk annak érdekében, hogy minden hívás a legmagasabb minőséget nyújtsa.
Nagy tapasztalattal rendelkező csapatunk széleskörű ismeretekkel bír a VoIP-telefonszolgáltatások nyújtása terén, így nem csak tanácsot tudunk adni önnek az ön üzleti igényeinek és költségvetésének legmegfelelőbb megoldásról, hanem a legmodernebb technológiákat használva fel is tudjuk építeni a kívánt rendszert. Megértjük, hogy minden vállalatnak más-más követelményei vannak, és igyekszünk olyan személyre szabott megoldásokat kínálni, amelyek megfelelnek ezeknek az egyéni igényeknek.
További részletekért görgessen lejjebb
↓
A hívásrögzítés funkció segítségével a cégek nyomon követhetik és elemezhetik a kommunikációt, javítva ezzel a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt.
A Rendszerinformatika megoldásai lehetővé teszik a távoli munkavégzést, így a cégek könnyedén fenntarthatják a kommunikációt, függetlenül attól, hogy a munkavállalók hol tartózkodnak.
A hardverfüggetlen technológia révén a szolgáltatásaink rugalmasan alkalmazkodnak a különféle eszközökhöz és platformokhoz, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy optimalizálják költségeiket és infrastruktúrájukat.
Segítőkész ügyintézés Gyorsaság és szakértelem 0-24 Monitoring Telepítés és konfiguráció
Modern VoIP eszközök szolgáltatásban Beruházásmentes megoldás Cisco technológia „Csere újra”
Telefonközpont jobban, okosabban Jól konfigurálható menürendszer Hívásrögzítés Home office kompatibilis