VoIP alközponti szolgáltatás VoIP call centre service

Ha megbízható VoIP telefonos alközponti szolgáltatást keres, akkor jó helyen jár! Budapesti adatközpontjainkban működő megoldásaink akár több ezer melléket is képesek kezelni.

Személyre szabott IVR menüket és bőséges automatizálási lehetőséget biztosítunk, amelyek célja, hogy racionalizálják vállalkozása kommunikációs folyamatait. A legmodernebb technológiát használjuk annak érdekében, hogy minden hívás a legmagasabb minőséget nyújtsa.

Nagy tapasztalattal rendelkező csapatunk széleskörű ismeretekkel bír a VoIP-telefonszolgáltatások nyújtása terén, így nem csak tanácsot tudunk adni önnek az ön üzleti igényeinek és költségvetésének legmegfelelőbb megoldásról, hanem a legmodernebb technológiákat használva fel is tudjuk építeni a kívánt rendszert. Megértjük, hogy minden vállalatnak más-más követelményei vannak, és igyekszünk olyan személyre szabott megoldásokat kínálni, amelyek megfelelnek ezeknek az egyéni igényeknek.

További részletekért görgessen lejjebb

Jól konfigurálható menürendszer

Az IVR menü rugalmas beállításai lehetővé teszik, hogy a vállalkozások testre szabják kommunikációs folyamataikat, így a hívások gyorsabban és hatékonyabban kezelhetők.

Hívásrögzítés

A hívásrögzítés funkció segítségével a cégek nyomon követhetik és elemezhetik a kommunikációt, javítva ezzel a szolgáltatás minőségét és az ügyfélélményt.

Home office kompatibilis

A Rendszerinformatika megoldásai lehetővé teszik a távoli munkavégzést, így a cégek könnyedén fenntarthatják a kommunikációt, függetlenül attól, hogy a munkavállalók hol tartózkodnak.

Hardverfüggetlen megoldás

A hardverfüggetlen technológia révén a szolgáltatásaink rugalmasan alkalmazkodnak a különféle eszközökhöz és platformokhoz, lehetővé téve a vállalkozások számára, hogy optimalizálják költségeiket és infrastruktúrájukat.

Egyedi hangnavigáció

Az egyedi hanggal rögzített IVR menü lehetővé teszi a cégek számára, hogy személyre szabott és professzionális benyomást keltsenek ügyfeleikben, ami javítja a márkaidentitást és növeli az ügyfél elégedettségét a kommunikáció során.

„Follow me” funkciók

A “Follow Me” funkciók a bejövő hívásokat meghatározott sorrendben vagy egyszerre különböző telefonszámokra és eszközökre irányítják, lehetővé téve, hogy a gyakran helyváltoztató munkavállalók számára is zökkenőmentes kommunikációt és folyamatos elérhetőséget biztosítsunk bárhol és bármikor.

Kapcsolódó termékeink és szolgáltatásaink

VoIP Készülék Bérlés VoIP Device Rental

Készülékbérlet

Modern VoIP eszközök szolgáltatásban Beruházásmentes megoldás Cisco technológia „Csere újra”

VoIP hangszolgáltatás VoIP line service

Hangszolgáltatás

Internet alapú telefon megoldások Alközponthoz ajánljuk Akár 100 egyidejű hívás

Kapcsolódó cikkeink

Lépjen velünk kapcsolatba

Szolgáltatásaink csak cégek és gazdasági társaságok számára elérhetőek
Érdeklődésének tárgyát kérjük válassza ki a lenyitható listából!
Mindkét hozzájárulás szükséges, hogy felvehessük önnel a kapcsolatot a megkeresése kapcsán!
Mindkét hozzájárulás szükséges, hogy felvehessük önnel a kapcsolatot a megkeresése kapcsán!