IVR

Az IVR (Interactive Voice Response) vagyis interaktív hangreakció egy olyan automatizált telefonrendszer-technológia, amely lehetővé teszi a bejövő hívók számára, hogy az előre rögzített üzenetek hangreakciós rendszerén keresztül információhoz jussanak anélkül, hogy ügynökkel kellene beszélniük, valamint hogy a menüpontok segítségével vagy beszédfelismeréssel, meghatározott részlegekhez vagy szakemberekhez irányítsák a hívásukat.

« Vissza a Fogalomtárhoz
Érdeklődésének tárgyát kérjük válassza ki a lenyitható listából!
Mindkét hozzájárulás szükséges, hogy felvehessük önnel a kapcsolatot a megkeresése kapcsán!
Szolgáltatásaink csak cégek és gazdasági társaságok számára elérhetőek
adatközpontok_HA_VH

Adatközponti megoldások

Töltse ki a mezőket és kérjen ajánlatot adatközponti megoldásaink valamelyikére vagy akár mindkettőre!

Ajánlatunk csak cégek számára elérhető!
WAN_meraki-tuzfal_isometric

Teljeskörű telephelyi védelem!

Töltse ki a mezőket és kérjen ajánlatot lorem ipsumra!

Havidíjas ajánlatunk csak cégek számára elérhető!
IT-sec_serulekenyseg-vizsgalat_730x750

Rendszeres külső sérülékenységvizsgálat

cégeknek már havi
24 EUR
/hó -tól (+ÁFA)

Töltse ki a mezőket és kérjen ajánlatot sérülékenységvizsgálatra!
Havidíjas ajánlatunk csak cégek számára elérhető!