Virtuális helyi hálózat. Használatával eszközök és felhasználók logikailag csoportosíthatók egy adott hálózaton belül. Meghatározható vele például a látszólag ugyanazon a hálózaton lévő eszközök közötti különbségtétel, és ezek alapján egyéni szabályok és kritériumok alkalmazhatóak.
Magyar
Ez biztosítja, hogy a forgalom optimálisan irányítható legyen közvetlenül, a vállalati WAN bármely két pontja között, legyen szó helyszíni adatközpontról, fióktelepről vagy egy szervezet felhő-infrastruktúrájáról. Ez lehetővé teszi az SD-WAN megoldást az alkalmazások teljesítményének és elérhetőségének biztosításához, a legkevesebb késéssel rendelkező útvonal kiválasztásával.
Másodlagos dinamikus útválasztás Read More »
Olyan tűzfal, amely figyeli az aktív hálózati kapcsolatok teljes állapotát. Ez azt jelenti, hogy folyamatosan elemzi a forgalom és az adatcsomagok teljes kontextusát. Tulajdonképpen a hálózatba való belépést figyelik, nem pedig a különálló forgalmat és adatcsomagokat.
Állapotfüggő tűzfal Read More »
Application Programming Interface, vagyis Alkalmazás-programozási Felület, amely a fejlesztők számára programozási hozzáférést biztosít egy saját szoftveralkalmazáshoz vagy webes szolgáltatáshoz. Az API-k meghatározzák, hogy az egyik alkalmazás hogyan kommunikálhat és léphet kölcsönhatásba a másikkal
A WAN feladatátvétel több internetszolgáltatóval együtt működik annak biztosítása érdekében, hogy fenntartsa az internetkapcsolatot, ha az egyik WAN-kapcsolattal történne valami. Ha az egyik ISP-kapcsolata megszakad, a WAN feladatátvétel automatikusan átirányítja az összes forgalmat a többi WAN-on keresztül, amíg a szolgáltatás vissza nem áll.
Automatikus WAN feladatátvétel Read More »
Valódi értintésmentes ellátás (True zero-touch provisioning): A hálózati hardverek és alkalmazások olyan jellemzője, amely lehetővé teszi az eszközök automatikus kiépítését és konfigurálását. Olyan eszközök, mint a VoIP telefonok, hálózati kapcsolók és a többi. Leggyakrabban ez úgy történik, hogy az eszközt egy központi konfigurációs kiszolgálóra irányítja, hogy az összes szükséges beállítást letöltse telepítéskor. Lényegében a ZTP segíti az informatikusoknak a fizikai munka kiküszöbölését az érintésmentes működéssel, emellett csökkenti az IT költségeket, miközben növeli a hálózat irányításának kényelmét.
24 órás vállalati ellátás (24×7 enterprise support): Informatikai környezetben egy olyan támogatási szolgáltatást jelent, amely a nap 24 órájában és a hét minden napján elérhető. Ez magába foglal egy sor informatikai szolgáltatást, például szerverfelügyeletet, call center elérhetőséget, adatbázis támogatást és így tovább. Ez az ellátás általában azoknak a szolgáltatásoknak a támogatását foglalja magában, amelyek megszakítás és leállás nélküli működést igényelnek.
24×7 enterprise support Read More »
A régebbi módszerekkel ellentétben ma már a firmware-ek képesek magukat frissíteni, ezzel megkönnyebbítve a felhasználók munkafolyamatát.
Érintésmentes firmware frissítések Read More »
Firmware-nek nevezzük azokat a programokat, amelyek biztosítják az elektronikai eszköz speciális hardverének vezérlését.
Information Technology Infrastructure Library – A legjobb, a gyakorlatban már sikeresen bevált folyamatok útmutatójaként szolgál az informatikai szolgáltatások kezeléséhez és biztosításához.