A nem vitatott vagy elismert tartozás teljesítési idejének lejártát (a továbbiakban számla lejártát) követően a szolgáltató az alábbi intézkedéseket köteles megtenni.
Szolgáltatási számlák esetén
- Tájékoztatás esedékessé vált tartozás(ok)ról – 0. nap
A lejárat napján tájékoztató e-mail értesítés küldése, mely tartalmaz minden nyitott számlát. - Értesítés lejárt tartozás(ok)ról – 8. nap
A számla lejártát követő 8. napon e-mailben kerül kiküldésre. - Első fizetési felszólítás – 11. nap
Az első értesítést követően 3 nap múlva az első fizetési felszólítás kiküldése. - Korlátozás – 19. nap
A szolgáltatások korlátozásra kerülnek. ÁSZF 6.3.1. - Ügyvédi felszólítás – 24. nap
A korlátozást követően 5 nap múlva Ügyvédi felszólítás kiküldése. - Szerződés lezárása rendkívüli felmondással – 38. nap
Kereskedelmi számlák esetén
- Tájékoztatás esedékessé vált tartozás(ok)ról – 0. nap
A lejárat napján tájékoztató e-mail értesítés küldése, mely tartalmaz minden nyitott számlát. - Értesítés lejárt tartozás(ok)ról – 5. nap
A számla lejártát követő 5. napon e-mailben kerül kiküldésre. - Első fizetési felszólítás – 8. nap
Az első értesítést követően 3 nap múlva az első fizetési felszólítás kiküldése. - Ügyvédi felszólítás – 16. nap
Az első fizetési felszólítást követően 8 nap múlva Ügyvédi felszólítás kiküldése. - Tulajdonjog visszaszolgáltatása – 24. nap
- Újabb Ügyvédi felszólítás 8 nap múlva, bejelentés tulajdonjog visszaszolgáltatására. ÁKKF 3.
- A teljes tartozás átadásra kerül a hitelbiztosító részére.
- Feljelentés – 30. nap
Amennyiben az Áru nem érkezik vissza a Rendszerinformatika székhelyére a megadott határidőben vagy hiányosan, úgy Rendőrségi feljelentés foganatosítása a tulajdonjog miatt.